Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

Els Apis adverteixen però que els preus dels lloguers per davall de mil euros no baixaran
Els agents de la propietat immobiliària de les Illes afirmen que els preus dels habitatges han tocat sostre. El preu del metre quadrat a l’arxipèlag arriba, de mitjana, als 2.203 euros, només superat per la comunitat de Madrid. Si en el 2018 l’augment de preus va ser del 10 per cent, en l’acumulat d’enguany s’ha alentit fins al 3,8 per cent. I és que durant els primers 8 mesos del 2019, la compravenda d’habitatges ha disminuït un 12 i mig per cent.
Els Apis asseguren que la demanda actual ja no pot fer front als preus que s’ofereixen. Creuen que a finals d’any les estadístiques ja reflectiran una baixada dels preus. Per això ja demanen als seus clients que abaixin preus. A Palma, fins a un 30 per cent. Asseguren que el mercat del lloguer continua oferint rendibilitats del 4 per cent o més.
Però també han notat un descens de la demanda en lloguers superiors als mil euros mensuals. És a dir, creuen que els preus dels lloguers més cars baixaran, però no els de 800 euros.
Els apis demanen més facilitats per canviar l’ús de locals i despatxos a habitatges i poder construir més altures en el centre de Palma.
La demanda d’habitatge familiar es dispararà un 50 per cent en 10 anys
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç