Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

L'òrgan col·legiat de Menorca demana que es flexibilitzi la normativa de renous durant aquests mesos
Obres d’infraestructures com les que es duen a terme a Alaior -una part de les quals s’han reprès aquest dimecres- són exemple del que demana el Col·legi d’Arquitectes de Menorca perquè s’estaloni l’obra pública. Els professionals de l’òrgan col·legiat demanen, fins i tot, que es repensin part de les limitacions que podria incloure la revisió del Pla Territorial de Menorca per potenciar la rehabilitació d’edificis en desús.
També es proposa flexibilitzar, puntualment durant aquest estiu, la normativa de renous que limita bona part de les obres entre maig i octubre. Una proposta que, amb matisos, ja ha acceptat l’Ajuntament de Maó. Els professionals valoren, a més, positivament l’acceleració de llicències urbanístiques. En el cas de Maó, durant el primer mes de l’estat d’alarma ha resolt 103 expedients, 20 dels quals d’obra major.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions