El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
El Col·legi d'Arquitectes reclama als consistoris i al Consell insular que es tingui en compte aquesta possibilitat, aprofitant ara els fons europeus i davant l'emergència climàtica
Imatge d'arxiu.
123Els arquitectes de Menorca denuncien que la majoria d’ajuntaments no autoritzen la instal·lació d’aïllaments tèrmics a les façanes exteriors, tot i que la Llei del sòl i rehabilitació urbana aprovada el 2015 ho permet.
La norma recull, concretament, que es permetrà sempre que suposi una reducció del 30% de la demanda energètica. El Col·legi d’Arquitectes reclama als consistoris i al Consell insular que es tingui en compte aquesta possibilitat, més encara en un moment en què hi ha fons europeus Next Generation disponibles per aquesta qüestió que s’estan perdent.
Els ajuntaments tenen reticències a l’hora de permetre aquestes obres perquè suposen perdre espai públic, ja que aquests aïllaments tenen un gruix d’uns pocs centímetres. Maó directament no ho permet i Ciutadella només a partir de la primera planta.
Els arquitectes entenen que és una bona oportunitat per reduir la demanda energètica dels edificis d’una manera efectiva i no desaprofitar les subvencions europees.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
S'estrena un nou tipus de prova, més orientat a les habilitats professionals
El marit de la víctima i diversos testimonis varen evitar que una dona fos introduïda per força dins un vehicle