Miquel Roldán, mestre condemnat per assetjament, s’incorpora al CEIP Son Pizà de Palma
L'APIMA diu que la situació genera preocupació entre les famílies i FAPA critica que s'ha retirat l'ordre per fer una inspecció mèdica al mestre
El Col·legi proposa realitzar informes externs per tal d'agilitzar la burocràcia i evitar la fuga d'inversors i obres il·legals
Els ajuntaments menorquins arriben a tardar quatre vegades més de l’esperat a tramitar llicències urbanístiques. Per això, el Col·legi d’Arquitectes ha proposat aquest dijous als batles i al Consell col·laborar amb recursos i personal. Per exemple ofereix fer una primera anàlisi dels expedients o informes externs, amb l’objectiu d’ajudar a descarregar de feina els departaments d’Urbanisme.
El Col·legi també ha demanat més celeritat per evitar la fuga d’inversors i les obres il·legals, precisament pel retard en tramitar els permisos a l’administració. Per això, arquitectes, batles de tots els municipis de Menorca i el Consell han acordat cercar solucions per agilitzar les llicències d’obres.
Els professionals demanen normatives menys confuses i unificar criteris per aturar la fugida dels promotors i l’augment d’obres il·legals.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'APIMA diu que la situació genera preocupació entre les famílies i FAPA critica que s'ha retirat l'ordre per fer una inspecció mèdica al mestre
La víctima ho va explicar a personal del seu centre escolar i les hauria patit des de fa vuit anys
La forta explosió a Can Cantó a Eivissa va ocórrer dimarts horabaixa