Dos rescatistes pitiüsos es queden sense viatjar a Veneçuela per salvar-hi vides
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius
"15 o 20 anys és el temps que necessitam per posar en el parc de l'habitatge, l'habitatge necessari", segons Bernat Nadal, el degà del col·legi d'arquitectes
Per posar remei a la manca d’habitatge aquí a les Illes fa falta, tornen a dir els arquitectes, polítiques urbanístiques, sobretot, duradores.
“15 o 20 anys és el temps que necessitam per posar en el parc de l’habitatge, l’habitatge necessari“, segons Bernat Nadal, el degà del col·legi d’arquitectes.
I deixar de banda les diferències ideològiques entre els partits polítics.
Altres iniciatives, apunten, podrien ajudar a sortir del pas. Com, per exemple, la reconversió dels hotels obsolets o, com apunten els hotelers, limitar el lloguer vacacional als edificis plurifamiliars.
Però després d’un any en què s’ha agreujat encara més la falta d’habitatge assequible a les Illes, els arquitectes estiren l’orella als governants.
“Estam a un nombre d’habitatges públics molt baixos, no només a dins l’Estat, sinó en l’àmbit europeu“, com ha recordat Joan Cerdà, president de la demarcació de Mallorca COAIB.
Fa falta més habitatge de protecció oficial; en cas contrari, alerten, serà del tot impossible solucionar la crisi de l’habitatge.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius
L'empresa pública SILME va treure a concurs la implantació d'un nou programa i alguns tràmits en línia no funcionen
Amb aquest darrer foc, són 39 els incendis forestals enguany