110 l/m² a Mortitx i 78 l/m² a Santanyí, els registres més destacats de les tempestes d’aquest dijous
Les pluges que han afectat aquesta matinada les Balears han deixat valors acumulats importants de precipitació
'Solidart' és una subhasta benèfica on hi participen una setantena d'artistes units per l'ajuda humanitària
Una parella ucraïnesa s’acomiada a la frontera Romania. L’home ha de quedar al seu país, per lluitar a la guerra. Una realitat que ha fotografiat el fotoperiodista Xavier Ferrer. I que serveix per reivindicar l’ajuda humanitària cap a tots els refugiats del món.
Aquesta crisi humanitària ha despertat l’emoció i la creativitat de l’escultor menorquí, IRPIS. Són alguns dels més de 70 artistes que participen a l’exposició Solidart. Totes les obres se subhastaran, i tots els beneficis es destinaran directament a diferents ONGs.
Teniu fins dijous per participar d’aquesta iniciativa solidària al Centre Cultural Sa Nostra de Palma. El sector de l’art, unit, demanant una oportunitat a la pau.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les pluges que han afectat aquesta matinada les Balears han deixat valors acumulats importants de precipitació
A la resta de l'illa és groc, manco al nord que no hi ha cap avís
Cort ha informat que el parc de la Ribera i el de Can Terrers romanen tancats des de les 13.00 hores, mentre que el parc de Bellver tancarà a partir de les 21.00 hores