Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
De manera espontània, molts d'artistes han decidit oferir concerts i fins i tot tutorials de formació
L’activitat cultural a locals com teatres i sales de concerts ha quedat totalment paralitzada. De manera espontània, molts d’artistes han decidit oferir concerts i fins i tot tutorials de formació per ajudar a passar la reclusió. Les xarxes socials s’han convertit en l’única finestra a la cultura.
Molts altres artistes de les Illes ofereixen concerts des de casa a través de les xarxes socials. És el cas d’artistes de la discogràfica Blau com Bruno Sotos, Es Gall de sa Pastera, Josep Cabot, Alberto Vizcaino i Guillem Mesquida.
Però amb l’etiqueta #Yomequedoencasaambmusica , artistes com Bep Marquès o Guillem Soldevila ens conviden a gaudir en reclusió de la música.
A més, l’Ajuntament de Palma ha creat la plataforma Palma Cultura Oberta per donar difusió gratuïta a continguts culturals.
molts d'artistes han decidit oferir concerts i fins i tot tutorials de formació
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores