Mor la nina de tres anys que es va ofegar en una piscina a Pollença
La petita estava ingressada a l'UCI Pediàtrica de Son Espases
Agents de l’UCO de la Guàrdia Civil han entrat aquest matí a la seu de l’empresa Tubos Reunidos, a Bilbao, per ordre del jutge de l’Audiència Nacional Santiago Pedraz. Ho han fet per requerir documentació en el marc d’una peça declarada secreta. Es tracta del mateix magistrat que investiga una presumpta trama, liderada per Santos Cerdán, per desbaratar actuacions judicials i policials contra el PSOE i el Govern d’Espanya. També s’ha requerit documentació a la seu de la SEPI, a Madrid.
Aquesta empresa basca apareix citada al sumari del cas Leire Díez. IB3 Notícies ha tengut accés als àudios que figuren a la causa. Hores de converses i gravacions en les quals l’exmilitant socialista presumeix de tenir relació amb la directora de la Guàrdia Civil i de saber com podien “netejar” les causes contra el PSOE.
Leire Díez presumia de contactes a altes esferes. En un dels àudios, assegura que la pròxima conversa que tindrà serà amb la directora de la Guàrdia Civil. Ho diu en una conversa amb un excapità de l’UCO. Que, a més, diu, hi té confiança.
Presumeix Leire, en una altra gravació, de tenir un cert prestigi. L’objectiu de la trama, i així ho reconeixen, era fer neteja de les causes contra el PSOE. I entre les feines, anar contra els investigadors, i aquí hi entra l’UCO. A un empresari vinculat a la trama dels hidrocarburs li demanen proves contra el tinent coronel Balas, cap de l’UCO. Cercaven fer caure els investigadors, per fer tombar totes les causes judicials que els afectaven.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La petita estava ingressada a l'UCI Pediàtrica de Son Espases
La petita de tres anys roman crítica a l'UCI pediàtrica
Els equips de rescat cerquen prop de 200 desapareguts i el nombre de víctimes podria continuar augmentant