El Consell no les incrementarà fins a la setmana que ve
Amb la fase 3, des d’aquest dilluns ja es poden programar de bell nou el 100% de les línies de transport públic per carretera. Però, a Menorca, els autobusos encara mantenen les freqüències reduïdes i açò indigna part dels usuaris més habituals. El Consell no té previst incrementar el servei fins la setmana que ve i esperarà que hi hagi turistes per connectar totes les urbanitzacions.
El nombre de passatgers de transport públic de Menorca ha davallat de forma dràstica durant la pandèmia. Només l’han emprat 28.269 usuaris, entre gener i maig, un 6,7 per cent del total que hi va haver en el mateix període de l’any passat.
El Consell encara no n’incrementa les freqüències, ho faran a partir de la setmana que ve, especialment a les línies més utilitzades; tot i que les que habitualment donen servei a zones més turístiques continuaran suspeses fins que no arribin els visitants:
El fet que encara no hagi començat l’increment de freqüències ha causat l’enuig d’algunes de les persones que avui dematí esperaven a l’estació de busos de Maó.
D’altres es mostraven intranquils pel fet que, des d’ara, ja no sigui obligatori que els busos viatgin a la meitat de la seva capacitat, amb seients buits per mantenir la distància de seguretat:
El Consell també prepara una campanya publicitària per promoure l’ús del transport públic i transmetre tranquil·litat als usuaris. Una campanya que veurà la llum entre la penúltima i la darrera setmana de juny
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici