L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
El Consell amplia les prestacions a aquest col·lectiu i reforça el finançament de les escoles d'estiu amb la idea de donar lleure a 5.000 fillets
Els autònoms de Menorca afectats per la pandèmia podran rebre, cadascun, fins a 3.000 euros d’ajuda pública del Consell. S’hi destinaran, en total, 1.144.000 euros.
El govern insular pretén donar resposta així a la demanda del col·lectiu, sobretot dels autònoms de temporada, que s’havien manifestat recentment en demanda de més ajudes.
Així, un treballador per compte propi podrà optar a ajuts que van de 2.000 a 3.000 euros en funció de la seua situació i del nombre d’assalariats al seu càrrec. També rebran un suport complementari els autònoms de temporada que no van poder optar a l’ERTO per estar inactius quan el mes de març es decretà l’Estat d’Alarma.
L’administració també hi posarà doblers per garantir les escoles d’estiu i afavorir així la conciliació a les famílies. Preveuen que s’hi apuntaran 5.000 infants, tan sols mil menys que l’any passat.
El Consell hi destinarà un total de 178.000 euros, 78.000 dels quals els aporta el Govern balear.
També s’ha doblat l’ajut per a les escoletes infantils de 0 a 3 anys, amb 450.000 euros. Totes obriran la setmana que ve.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues
Ferides sa mare i la padrina, que han estat traslladades a un centre hospitalari