Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
L'acord també lluitarà per acabar amb la figura del fals autònom
Divendres, el Consell de Ministres aprovarà un “macro-decret” que endureix la cotització per als contractes de curta durada, en un intent per dissuadir l’empresari. També, la pujada de les pensions i l’acord dels autònoms. A partir de dia primer de gener, aquest col·lectiu tendrà més prestacions… però també haurà de pagar més.
Concretament, 5 euros més, de mitjana, cada mes… i un tipus de cotització que, en 4 anys, augmentarà progressivament fins al 31%. A canvi, els autònoms podran cobrar fins a dos anys d’atur, en funció dels mesos cotitzats. També tendran dret a cobrar prestacions per accident de feina o malaltia professional des del primer dia de baixa. A partir del segon mes, i fins que rebin l’alta, no hauran de pagar la quota a la Seguretat Social.
L’acord posa en el punt de mira els empresaris que potenciïn la figura del fals autònom. Les multes seran d’entre 3 mil i 10 mil euros per cada treballador que es trobi en aquesta situació.
A llarg termini, el Ministeri obre la porta a una cotització dels autònoms en funció dels seus ingressos reals.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €