Continua a l’UCI el jove de 17 anys que va patir un accident a la carretera de Bunyola
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor

Els regals acaparen el 50% de la despesa i el menjar el 30%
Segons l’informe elaborat per la consultora Gadeso, enguany els balears incrementaran les despeses respecte de l’any passat. Els fills s’enduen la millor part del pressupost de Nadal. Els pares gasten una mitjana de 200 euros en aquest capítol. De fet, segons l’informe, el 50 per cent de les compres són regals, i els que es fan als fills representen el 30 per cent.
El capítol del menjar, que s’enduu un 30% del que gastarem, és a dir, uns 191 euros per persona. Augmenta enguany un 5 per cent més que l’any passat.
També és cert, però, que no tothom viurà les festes amb aquest pressupost. Segons l’informe, tot i que la crisi ha passat, les classes baixes i mitjanes baixes gataran menys, entre 212 i 425 euros, mentre que la classe mitjana i l’alta, augmenen la despesa, que serà entre 600 i 1.600.
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols