Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
El Govern de la Generalitat no es pronuncia sobre la petició d'aclariment feta per Rajoy
La poblera Catalina Canyellas assegura que viu amb molta il·lusio i esperança el nou temps que s’obre a Catalunya, tot i que afirma que li hauria agradat una declaració sense suspensió. Na Catalina no confia en una convivència tranquil·la amb el Govern d’Espanya. Com tampoc na Irene Jaume. El també mallorqui Rafel Manera està d’acord amb l’estratègia del president de la Generalitat. Però d’altres, com el palmesà Tolo Albertí, expliquen que, tot i que esperava el que va passar, les paraules de Puigdemont varen decebre.
Carles Puigdemont no s’ha pronunciat després de la compareixença d’aquest dimarts, en què declarà la independència per immediatament després suspendre-la, en espera de dialogar per aconseguir una solució pactada. Sí que han parlat membres del seu govern, que insisteixen que la responsabilitat ara és del Govern central i asseguren que no renuncien als seus plans d’independència.
La CUP, en canvi, no confia en un possible diàleg amb el Govern central. Defensen la declaració que varen signar ahir els diputats independentistes, tot i que no se sotmeté a votació del ple. La CUP afirma que aquest dimarts es trencaren confiances amb el seus socis del Govern.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
L'ONG Caminando Fronteras ha donat l'avís i assenyalen que són tres barques desaparegudes, en una de les quals viatgen, almanco, 10 dones i 2 infants