El menor de 13 anys ferit per la coça d’un cavall, pendent de ser traslladat a Son Espases
Segons els testimonis, l'animal hauria fet un gir sobtat i li hauria pegat a la cara
Els horabaixes del cap de setmana, l'afluència de gent passejant és considerable, però es compra poc
Els bancs del passeig del Born de Palma s’omplen de gent amb la falta de terrasses. Compren cafè per endur-se a bars on s’arriben a formar coes i hi seuen una estona. La via es nota més buida sense les taules dels establiments.
Els horabaixes del cap de setmana, l’afluència de gent passejant és considerable tot i les restriccions. Això sí, segons els comerciants es compra poc. Només algunes poques botigues tenen prou clients com per formar-se coes de control de cabuda a l’exterior. Hi cerquen promocions concretes. A Jaume III, de cada vegada hi ha més locals desocupats.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Segons els testimonis, l'animal hauria fet un gir sobtat i li hauria pegat a la cara
El Govern ha obert diligències perquè no és segura
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta