Presó provisional per al Vito
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Els experts recomanen no deixar-se endur per ofertes a curt termini i aconsellen tenir dos bancs: un per a la nòmina i un altre per als productes que més ens interessin
Comptes remunerats amb fins a un 5 % d’interessos, doblers en efectiu per traspassar-hi la nòmina, targetes a cost zero o més retirades d’efectiu sense comissions. Els bancs s’han omplert de propostes per captar clientela nova, però no són tots. Els bancs petits, els natius digitals i la neobanca són més proclius a fer aquest tipus d’ofertes per atreure públic. La finalitat: aconseguir vendre’ls altres productes, com ara assegurances o fons d’inversió.
Paga la pena canviar de banc? Rotundament “sí”, segons el secretari general de FACUA-Consumidors en Acció, Rubén Sánchez. “Val la pena canviar de banc, de la mateixa manera que val la pena canviar de companyia elèctrica, de telecomunicacions o d’assegurança, sempre que trobem una oferta millor”, afegeix el portaveu de l’entitat.
Això no obstant, els experts recomanen no deixar-se endur per ofertes a curt termini i suggereixen triar un banc en funció de les necessitats que es prevegin per al futur. L’economista i soci de Futur Legal, Pau Monserrat, recomana que “si som joves i en un futur no gaire llunyà volem comprar una casa, hem de mirar bancs que tenguin hipoteques competitives; o si som autònoms o inversors, bancs que tenguin productes que ens interessin”.
També aconsellen tenir dos comptes corrents a dues entitats bancàries distintes i amb finalitats diferents: una, per a la nòmina i les factures domiciliades; una altra, per als productes financers o d’inversió. D’aquesta manera, és més fàcil estalviar-se els maldecaps de fer un canvi de banc.
A l’hora de canviar d’entitat bancària, Sánchez aconsella “fixar-se que el compte corrent no tingui comissions, ni per transferències ni per les operacions més habituals” que es facin i també llegir la lletra petita de tots els productes que s’hagin de contractar. Monserrat afegeix que cal triar un banc sòlid i conegut. Tot i això, l’economista afirma que, “ara mateix, els bancs grans no tenen ofertes competitives”, mentre que “els bancs petits i els neobancs no haurien de ser el nostre banc de referència, sinó més aviat un segon banc on tenir altres productes” que siguin més competitius que els de la banca tradicional.
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució