Un home rep dues punyalades a prop de Son Moix
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
L'ajuntament ha pres la decisió d'eliminar-ne les que es troben als carrers més massificats per així facilitar l'evacuació en cas d'incidents
La decisió de l’Ajuntament de Maó de limitar la instal·lació de barres a l’exterior dels bars durant les festes de Gràcia ha provocat el descontent d’una part dels empresaris afectats, que temen perdre guanys. L’objectiu municipal és eliminar les barres allà on s’acumula més gent, per garantir una ràpida evacuació en cas d’emergència.
La mesura es pren per recomanació de la Policia Local, en el marc dels acords adoptats en la darrera Junta de Seguretat Local per organitzar el dispositiu de les festes. Es volen evitar aquests elements als carrers on s’acumulen més persones i hi passen cavalls.
Fins ara el consistori permetia a cada establiment treure una barra d’un metre i mig d’ample al llarg de tota la seva façana; ara s’estudiarà cada sol·licitud abans de concedir el permís.
Sant Lluís també aplicarà canvis aquest cap de setmana a les seves festes patronals. L’Ajuntament ha reduït la concessió de dues barres de bar per facilitar el pas de sortida del Pla de sa Creu. També per motius de seguretat, ha reduït uns metres la tarima d’autoritats.
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
Dos cavalls de pura raça menorquina participen en un esdeveniment a la Setmana de la Moda d'Alta Costura
L'incident ha obligat a tallar, parcialment, la carretera de Valldemossa, però ja s'ha restablit la circulació
Les cirurgies bariàtriques es van començar a fer a Menorca el 2019 i ja s'han operat entre 60 i 65 persones