El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
L'Ajuntament assegura que, una vegada es reprengui l'activitat, els establiments podran tornar a ocupar l'espai
L’Ajuntament de Palma ha donat un termini de tres dies als bars i restaurants de la ciutat perquè retirin les terrasses que ocupen places d’aparcament. El decret que ho regula estableix que l’ocupació extraordinària de la via està vinculada amb el desenvolupament de l’activitat. Ara, amb 15 dies d’obligat tancament, el consistori demana recuperar les places de pàrquing.
Cort assegura que, quan els establiments puguin reprendre l’activitat, els bars i restaurants podran recuperar els espais d’aparcament perquè, segons diuen, la mesura està aprovada fins a finals de maig i es pot perllongar. Però no tots es poden permetre, després de la inversió del muntatge, ara desmuntar les tarimes, per tornar-les a instal·lar, diuen, d’aquí a unes setmanes.
L’Àrea de Govern Interior ja ha avisat a la PIMEM i la CAEB i també ho farà extensible als empresaris durant els propers dies. I tot i que el període per desmuntar és a 3 dies vista, alguns locals avui horabaixa ja han començat la desinstal·lació.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle
S'estrena un nou tipus de prova, més orientat a les habilitats professionals