Envestida d’un bus de l’EMT de Palma contra un taxi
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Un acord amb l'associació Per la Mar Viva, els locals i Ports de Illes ha permès, també, la instal·lació de 10 papereres davant dels locals
La principal motivació que movia l’associació Per la Mar Viva a finals del 2017 era reduir l’abocament de plàstics a la mar. I un dels principals punts d’abocament és precisament el port de Ciutadella on, cada cap de setmana, centenars de persones es reuneixen per beure, ballar… i on deixen els seus gots, bòtils i altres residus, en la seva majoria, fruit del botellot. El president de l’entitat, Carlos Salord, va arribar a un acord amb Ports per instal·lar 10 papereres just a la colàrsega, que eviten part dels abocaments.
Aquesta iniciativa va més enllà. Vol que els locals canviïn els gots de plàstic, que distribueixen quan el client abandona el local i encara li queda beguda, per gots reutilitzables. De fet, un d’ells, el bar Jazzbah, fa mesos que ho ha començat a fer: ha comprat diverses remeses de gots de plàstic dur que distribueixen entre els seus clients, amb una fiança retornable d’un euro. I diuen que el 75% dels clients el tornen.
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes