Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

L'Associació de Bars, Restaurants i Cafeteries de Mallorca demana que no s'estigmatitzi al sector
En aquest bar de Palma, amb capacitat per a més de cinquanta persones, hauran de demanar el certificat covid als seus clients. Assumeixen la norma i asseguren que la prioritat és no tancar i salvar Nadal.
L’augment de contagis ja l’estan notant en el negoci, perquè han patit cancel·lacions de reserves, sobretot de grups grans que s’anaven a reunir abans de Nadal.
En la mateixa situació està aquest altre bar d’Inca. Tot i estar-ne d’acord, consideren que la mesura els afectarà. Tanmateix molts d’empresaris del sector es queixen perquè diuen estar cansats de canvis continus en les normes i que tot recaigui damunt l’hostaleria.
L’associació de bars i restaurants de Mallorca, integrada a PIMEM, insisteix en que el Govern no ha presentat cap informe que vinculi als negocis de restauració amb la propagació del virus, i demana que es deixi de d’estigmatitzar al sector.
A més de bars i cafeteries, també es demanarà el certificat covid a albergs i refugis, molts dels quals tenen habitacions compartides
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia