Lleven entre una quarta part i la meitat de les taules, mentre altres no toquen res perquè ja compleixen la normativa
Des d’avui, els restaurants han de reduir la seva capacitat a la meitat, tant a l’interior com a les terrasses. I els que no superen les 50 persones, poden limitar-la tan sols al 75 per cent. Però, a Menorca, el canvi no ha afectat tots els establiments per igual. Alguns dels que ja havien adaptat el seu espai per complir amb la distància de seguretat, no han tocat ni una cadira.
Els ajuntaments anuncien que intensificaran el control durant els propers dies per garantir que es compleixen les noves condicions.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes
A Binissalem, el cap de fibló que ha tocat terra ha deixat danys materials a cases veïnes del pavelló d'esports, on s'han volat les plaques que cobreixen l'edifici