Una setmana abans de cada festa patronal es concretarà la coordinació entre Estat, Govern, Consell i Ajuntaments
La consellera d’Administracions Públiques s’ha reunit amb la presidenta del Consell de Menorca i la directora insular de l’Estat a l’illa, per abordar la coordinació necessària amb les forces i cossos de seguretat. Amb el mateix objectiu, Isabel Castro també s’ha entrevistat amb els representants dels municipis de Menorca. Una suma d’esforços que haurien de servir perquè els incompliments d’uns pocs no obliguin la immensa majoria a fer passes enrere. La coordinació es farà amb cada municipi una setmana abans de les seves festes patronals
Disculpau, els comentaris es troben tancats
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Entre les propostes, hi ha la reducció de l'activitat turística