Continua a l’UCI el jove de 17 anys que va patir un accident a la carretera de Bunyola
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor

16.500 depenents es beneficien de la Llei en aquests moments a les Balears, un 42% més que fa dos anys
16.500 persones es beneficien de la Llei de dependència en aquests moments a les Balears. És un 42% més que fa dos anys. En aquest període, també s’ha reduït el temps que passa per realitzar la valoració d’una persona dependent, que passa de 270 dies a 78 dies, des del moment en què se sol·licita.
Són dades de la Conselleria d’Afers Socials, que també indiquen que les places residencials disponibles han passat de 2.151 a 2.484 en aquest període. Pel que fa a les places, als centres de dia han augmentat de 695 a 805. La consellera Fina Santiago diu que el pròxim objectiu és donar més suport als cuidadors i per això s’ha acordat ampliar els horaris dels centres de dia.
Des del Govern també reclamen que el govern espanyol destini més doblers a la llei de dependència. Segons l’executiu amb les retallades establertes l’any 2012 les illes han deixat de percebre 34 milions d’euros.
La presidenta de l’Executiu, Francina Armengol, també ha destacat que les hores dedicades a serveis d’ajuda a domicili s’han multiplicat per cinc des del 2015. Ara es realitzen 227.400 hores d’assistència anuals.
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols