Una mallorquina de la Flotilla queda detinguda a Israel per una presumpta agressió a una funcionària de presons
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts

Més de 7.700 persones han passat pel programa 'Un mar de posibilidades' en 22 anys
Acostar la mar a persones en situacions vulnerables. Aquest és l’objectiu del programa “Un mar de posibilidades” del Club Nàutic d’Eivissa. En els darrers 22 anys més de 7.700 persones hi han participat.
La sessió a la platja de Talamanca comença amb un escalfament suau. Aquest dijous hi participen 12 persones amb discapacitat intel·lectual. Després surten amb la plataforma d’hidromassatge i acaben tirant-se a la mar. “Hi ha persones que fa 15 anys que no neden i es posen a cantar”, explica Ramón Arenaza, patró del programa “Un mar de posibilidades”.
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts
L'home estaria implicat en un accident de trànsit en la rotonda del Fan cap a Mercapalma, a Palma, on ha mort un home de 31 anys
Ha causat una gran expectació perquè la columna de fum era visible a tota la ciutat
Gràcies a la seva pressió, amb recollida de firmes, els nous aparcaments blaus que s'havien creat a dos carrers seran gratuïts per a residents