L'antropòloga nord-americana Amber Case reflexiona sobre com la interacció entre humans i ordinadors està canviant la societat
La intel·ligència artificial ha estat la protagonista de la trobada d’innovació empresarial Innovemfest, que s’ha celebrat as Mercadal aquest divendres i en la qual s’ha debatut sobre els beneficis i els perills que aquesta comporta.
La jornada l’organitza cada any l’associació Innovem i l’ha inaugurat un robot humanoide. Després l’antropòloga nord-americana Amber Case ha reflexionat sobre com la interacció entre humans i ordinadors està canviant la societat. També com la tecnologia pot contribuir a la sostenibilitat.
Per això, han participat a la jornada agricultors, experts en gastronomia, gestors culturals i empresaris turístics.
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut