El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
S'hi incorporen 80 efectius aquest 2025 i 40 més, el 2026
El Parc de Bombers d’Alcúdia ha obert, aquest diumenge, les portes als ciutadans perquè coneguin d’aprop les feines que hi fan els Bombers de Mallorca. Hi ha hagut exhibicions, rescats i vehicles que, en qualsevol moment, poden partir a fer un servei. Centenars de famílies han viscut una jornada diferent, la de la diada d’aquest cos, que s’havia postposat a causa de la pluja. Aquells que més n’han passat gust han estat els nins que han pogut pujar als vehicles, veure in situ com es fa un rescat, anar amb tirolina o, fins i tot, sufocar un foc.
Són activitats que formen part del dia a dia dels Bombers, un col·lectiu que enguany veurà incrementada la seva plantilla amb 80 nous efectius; 40 més l’any que ve. A més a més, en breu està previst que s’obrin les instal·lacions del nou parc de bombers de Manacor i en any i mig ho farà el de Santanyí. També s’ha licitat un helicòpter.
Durant la jornada, s’ha retut homenatge als 60 bombers que, de manera voluntària, es desplaçaran fins a València per ajudar en les tasques de rescat durant la DANA.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits