Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Van sufocar quasi 2.000 incendis i participaren en 1.227 rescats
Els Bombers de Mallorca ja han fet balanç de les intervencions que varen tenir l’any passat. El cos, que depèn del Consell Insular, va intervenir durant 2018 en 5.229 incidents.
Els incendis varen ser el gruix més important de la seva feina. En aquest any que ja ha acabat en varen sufocar 1.933.
Els Bombers de Mallorca també han participat en 1.227 rescats i han duit a terme 1.640 assistències tècniques i col·laboracions amb altres forces de seguretat. A més, han participat en mig miler d’intervencions de prevenció.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €