Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Enviaran dos camions i material que ha quedat fora de normativa a Espanya
Part del material que ha quedat obsolet al parc de Bombers de Maó travessarà l’Atlàntic per arribar d’aquí a 4 mesos al Paraguai. La donació s’ha fet per mitjà del Rotary Club Maó.
Dos camions que avui són al parc de bombers de Menorca iniciaran, d’aquí a 15 dies, un viatge fins a Sud- Amèrica. Són vehicles que estan en bon estat i funcionen, però que han quedat fora de normativa a Espanya i que, per tant, no es poden emprar des de fa un any. Ara, se’ls donarà una segona vida, juntament amb material com mànigues, serres mecàniques i roba, que també ha quedat obsolet.
Seran destinats al cos de bombers voluntaris del Paraguai. Es tracta d’un projecte de cooperació solidària de Rotary Club, amb l’objectiu que puguin servir com a vehicles anticiindencis perquè puguin continuar apagant focs.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat