Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
La tempesta deixa un acumulat de 46 litres per metre quadrat que afecten un restaurant, dos xalets i una cotxeria soterrada
108
El Bombers de Menorca han estat reclamats en diverses ocasions durant la matinada de dimarts a dimecres. Han intervingut en quatre immobles a la zona de Cala en Blanes, que s’han inundat per les pluges caigudes en els últimes hores. S’han vist afectats un restaurant, dos xalets i una cotxeria soterrada, que ha requerit de diverses hores de feina per a retirar-hi l’aigua acumulada.
La tempesta ha afectat bàsicament el ponent de l’illa. A Ciutadella s’han acumulat més de 46 litres per metre quadrat durant tota la nit amb una punta màxima d’11 litres a les 2 de la matinada.
Menorca es manté en avís groc per risc de pluja i tempesta fins al migdia
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
L'operatiu s'ha allargat poc més de mitja hora
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació