Les escoles celebren el Dijous Llarder
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses

Tot i que celebren amb els companys, estan sempre previnguts per si han de fer una sortida
Al parc de bombers d’Eivissa, l’única cosa que fa sospitar que es tracta del Dia de Nadal és el flaó que mengen amb el cafè de l’esmorzar. La jornada comença com un dia feiner més. Treballen 24 hores seguides i a les vuit del matí, quan entren, revisen els vehicles. Després és hora de fer les pràctiques, sempre preparats per si es produeix una emergència, però els festius solen ser dies tranquils. Marcos Roig, encarregat de la guàrdia, assegura que tot depèn dels accidents de trànsit o de si fa bon temps i la gent surt d’excursió.
La nit sí que ha estat més moguda. Un cotxe ha xocat contra un pal de la llum a Cala de Bou i s’ha incendiat. Quan els cinc efectius dels bombers hi han arribat, l’ocupant del vehicle ja no hi era.
També és dia de guàrdia per en Foc, un dels cans ensinistrats dels bombers. Al parc són 58 bombers, però avui només en fan feina set. L’única cosa especial que fan un dia com avui és encarregar el dinar fora per no haver de cuinar ells. Un dels bombers, David Mauri, recorda que evidentment no poden “beure alcohol”, però sí que mengen “una mica de torró”. I és que el més important és estar preparats per si el Dia de Nadal es complica i algú necessita ajuda.
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses
Les retransmissions especials situen IB3 com la tercera cadena més vista a les Balears aquest diumenge
24 façanes i 11 comerços participen en el concurs de decoració de carnaval