Un 60% de l’alumnat del CEIP Son Pisà no ha anat avui a classe com a protesta per la incorporació de Miquel Roldán
La mesura, acordada ahir per les famílies, pretén pressionar la conselleria perquè aquest mestre no continuï a l'escola
A Eivissa, tot i la mala mar, no s'han suspès les connexions amb Formentera. I a Menorca, el dic de Son Blanc a Ciutadella continua tancat, des de divendres
El dic de Ciutadella ha continuat tancat i els bombers han hagut de fer diverses sortides a Mallorca, sobretot per retirar objectes i arbres caiguts. L’112 ha registrat més d’un centenar d’incidències a tot l’arxipèlag. Fins demà continuarà el temporal de vent i mala mar a Mallorca i Menorca.
Vent de ponent amb ratxes de fins a 80 quilòmetres per hora avui a Mallorca. També mala mar, a la Dragonera s’han registrat onades de 8 metres i a Andratx el passeig s’ha cobert de pedres i arena. El fort vendaval ha fet caure arbres al camí de sa Coma Freda. Els bombers els han hagut de retirar, serrar i amuntegar a un costat de la via perquè circulessin els vehicles.
A Palma molts incidents amb arbres i objectes que s’han hagut de retirar. Amb una grua han tallat les branques d’un arbre que tocava el cablatge elèctric.
Anit els bombers van fer una vintena de serveis i avui, durant tot el dia, ja en duen més de vint. Petites actuacions diuen per assegurar objectes i tendals. Hi ha 40 bombers de guàrdia.
El Poliesportiu Germans Escalas ha hagut de suspendre la festa de l’aigua. Anit el vent va aixecar dues plaques del sostre, just damunt la de la piscina on avui un centenar d’al·lots hi estaven convidats.
A Eivissa, tot i la mala mar, no s’han suspès les connexions amb Formentera. I a Menorca, el dic de Son Blanc a Ciutadella continua tancat, des de divendres.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La mesura, acordada ahir per les famílies, pretén pressionar la conselleria perquè aquest mestre no continuï a l'escola
S'ha detengut el seu destinatari, de 41 anys, per tràfic de drogues
El procés afectarà prop de 400 treballadors i es desenvoluparà en paral·lel a la definició de la RLT