Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
La quantitat d'incendis declarats a la zona al juliol es va triplicar en comparació amb el mateix mes de l'any passat
Fotografia cedida per l'Institut Llaurés que mostra uns guacamais blaus al costat d'un cebú, a l'estat Mato Grosso (El Brasil)./ EFE/ Neiva Guedes
151Al Brasil, els bombers lluiten per contenir els incendis que s’han declarat a la regió del Pantanal, que conté els aiguamolls més grans del món, al costat de l’Amazones. Al juliol, la quantitat d’incendis a la zona es va triplicar en comparació amb el mateix mes de l’any passat, amb prop de 1.700 focus declarats.
Els aiguamolls del Pantanal s’estenen entre el Brasil i Paraguai i alberguen milers d’espècies.
Els incendis en Pantanal es produeixen mentre el país lluita contra els incendis en altres parts de l’Amazones tot i que el president, Jair Bolsonaro, ha negat l’increment d’incendis a l’Amazònia.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació