Tot a punt per a la Mallorca 312: a quines carreteres afectarà?
La competició torna amb 8.500 ciclistes i un ampli dispositiu de talls de trànsit a tota l’illa
La grua del camió és el que més ha cridat l'atenció, sobretot als infants, que no han dubtat a pujar-h
Jornada de portes obertes avui al Parc de Bombers d’Inca. Una oportunitat perquè la gent conegui de prop la seva feina i el material que empren, tant per extingir els focs com per salvar els excursionistes, sobretot.
La grua del camió és el que més ha cridat l’atenció, sobretot als infants, que no han dubtat a pujar-hi.
També les autoritats, que han vist en primera persona com utilitzen les lliteres per saltar els qui han tingut algun accident a la muntanya. Al Parc d’Inca hi treballa un caporal i sis bombers. Mallorca disposa d’un total de 8 parcs de bombers.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La competició torna amb 8.500 ciclistes i un ampli dispositiu de talls de trànsit a tota l’illa
Només el 38% dels alumnes han anat aquest divendres a classe. Asseguren que no aturaran fins que Miquel Rodán deixi l’escola