Minut de silenci a Felanitx per la dona finada durant la tempesta
Va morir aquest dimecres arrossegada per l'aigua
Més de mil comerços de les Illes s'han adherit a la campanya del Govern 'Quin bons més bons'
Aquest dimarts ha començat la campanya ‘Quins bons més bons’, els bons comercials del Govern que apliquen descomptes en compres superiors a 30 euros en comerços que s’han inscrit a la iniciativa. La campanya posarà en circulació mig milió d’euros i pretén dinamitzar el petit i mitjà comerç. A Palma, en poques hores, els establiments els han despatxat tots.
A les nou i mitja es podien començar a utilitzar els bons descompte del Govern i, just obrir, pràcticament tots els comerços ja les havien acabat. A primera hora, les aplicacions fallaven i hi havia coes als negocis per poder bescanviar-los.
Cada bo té un descompte de 15 euros en compres superiors a 30, i se’n poden acumular en una mateixa compra fins a 4 per persona. Tot i així, alguns clients han criticat el sistema de bescanvi; diuen que és impossible poder accedir-hi i els botiguers reconeixen que en aquesta campanya s’han repartit manco bons, en concret 34 per establiment.
En total, hi ha adherits a la campanya 1.010 comerços de les Illes, els quals es poden consultar al web www.bonsillesbalears.com.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Va morir aquest dimecres arrossegada per l'aigua
La droga entrava amagada dins de cotxes, que s'embarcaven en les línies marítimes regulars des de València o Barcelona
Els centres públics i concertats comptaran amb prop de 19.000 mestres i professors, 224 més que el curs passat