Ampli dispositiu policial a l’hospital de Son Espases de Palma per una falsa alarma
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat

S'han exhaurit els 5.000 bons de 100 euros activats per a participar en aquestes activitats
Avui és el darrer dia per poder utilitzar els bons “Gaudeix l’illa” del Consell de Mallorca. 5.000 persones han activitat un d’aquests vals de 100 euros per poder gaudir de moltes activitats de l’illa. Algunes empreses turístiques diuen que han hagut d’obrir els diumenges i tot.
Passejades en barca, excursions per la muntanya, immersió lleugera o ‘snorkeling’, visites a cellers de vi, entre d’altres .Són algunes de les activitats que han format part del programa ‘gaudeix l’illa’, i que han servit per dinamitzar i allargar la temporada turística.
En total, es van activar 5.000 bons de 100 euros per persona resident a les illes per a participar en aquestes activitats. Es van exhaurir tots, i això ha servit també per impulsar diferents empreses d’oci de l’illa. És el cas, per exemple, de Squalo Porto Cristo. Un miler de persones han aprofitat els bons per fer activitats amb aquesta empresa dedicada al món aquàtic.
Tots els agents que hi han format part valoren de manera molt positiva la iniciativa, que ha conclòs aquest cap de setmana.
Tan positiu, que ja esperen que es torni a posar en marxa la pròxima temporada.
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat
El 'hòlding' empresarial del tenista multiplica gairebé per cinc els guanys el 2023
L'accident mortal ha ocorregut en una via no permesa per a vianants; la víctima encara no ha estat identificada
Un home, que ha patit cremades greus i està en estat crític a l'UCI de Can Misses, serà traslladat a Madrid