Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Se n'han vist a Portinatx, Platges des Comte i Cala Tarida durant el cap de setmana
Les meduses han aparegut aquest cap de setmana a diverses platges del litoral d’Eivissa. Les han arrossegat els corrents marins fins a cales com la de Portinatx, al Nord de l’illa, i on aquest dilluns encara hi havia exemplars morts damunt l’arena.
A Sant Josep, a Cala Tarida o a les platges de Comte, també s’hi han vist borns, encara que la manca de banyistes ha fet que no hi hagi hagut gairebé picades.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat