Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

Els comerços de temporada esperen recuperar vendes durant els mesos de juliol i agost
Els comerços de temporada de Formentera han viscut un mes de juny irregular. Els botiguers asseguren que hi ha turistes però que consumeixen menys que altres anys. Qualifiquen la temporada de “fluixa” i esperen una remuntada durant els mesos de juliol i agost.
Segons expliquen, el mes de juny està sent un poc fluix pels comerços que només obren en temporada a Formentera. Els botiguers asseguren que el d’enguany és un estiu irregular de vendes.
Alguns qualifiquen la temporada d’inestable. Quan hi ha més afluència de gent, diuen, és a primera hora del matí i a darrera de la tarda. Asseguren que el poder adquisitiu del turista ha baixat respecte d’altres anys. Diuen que hi ha tot tipus de turistes entre setmana, però que el cap de setmana es nota un augment de turistes espanyols.
Els botiguers de l’illa esperen remuntar la situació aquest mes de juliol i el d’agost, els mesos forts de l’estiu.
Esperamos que tengan una muy buena respuesta del turista ya que con el solo hecho de pisar esa paradisíaca Isla, todo lo vale!
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"