Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
El Gremi de Perruquers de les Illes es planteja adherir-se a la iniciativa Click Recycle, que promou l'economia circular per protegir el medi ambient i la salut
Transformar els cabells, que es converteixen en un residu a les perruqueries, en una barrera de protecció a la mar contra contaminants tan nocius com són els olis, els metalls pesants, el petroli i els plàstics. Click Recycle és una empresa emergent o “start-up” que, d’aquesta manera, promou l’economia circular per protegir el medi ambient i la salut.
El Gremi de Perruquers de les Illes, en què hi ha uns 1.500 establiments, es planteja adherir-se a la iniciativa, ja en marxa a Catalunya. A Espanya, es calcula que es generen unes dues tones de cabells tallats que es podrien reutilitzar també al camp. Amb ells, es creen mantells que fertilitzen el terreny, en preserven la humitat i estabilitzen la temperatura. A més, espanten els animals. Unes tècniques d’aprofitament que dècades abans eren molt corrents.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes
A conseqüència de la col·lisió, tots dos vehicles s'han pres foc