110 l/m² a Mortitx i 78 l/m² a Santanyí, els registres més destacats de les tempestes d’aquest dijous
Les pluges que han afectat aquesta matinada les Balears han deixat valors acumulats importants de precipitació
Calculen que durant cada campanya n'eliminen unes 8.000 bosses
Els caçadors de Formentera combaten amb trets d’escopeta els nius de la processionària del pi. En total destrueixen unes 8.000 bosses de processionària cada temporada. És una campanya que fan els caçadors per combatre aquest insecte. El Consell també ha iniciat una campanya de retirada de bosses de processionària a indrets freqüentats pels ciutadans, com parcs infantils i zones pròximes a camins o carreteres, que es complementa amb la que va fer l’Ibanat també en espais públics.
El Consell recorda que els ciutadans han de netejar els seus boscos particulars. A l’àrea de Gestió Ambiental s’ofereix informació i material per poder retirar les bosses de processionària. A l’octubre, el Govern farà un tractament amb helicòpter de tota la massa forestal de pineda de l’illa de Formentera. El seu cost serà de 400.000 euros.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les pluges que han afectat aquesta matinada les Balears han deixat valors acumulats importants de precipitació
A la resta de l'illa és groc, manco al nord que no hi ha cap avís
L'Associació per a la Protecció dels Animals Assilvestrats de Menorca ha lliurat la sol·licitud del projecte al Consell, el Govern balear i ajuntaments