Cort ja prepara l’ampliació de l’ORA
Comencen a instal·lar els més de 150 parquímetres nous
Baixa el nivell d'aigua d'aqüífer perquè s'incrementa el consum i això fa que el raig d'aigua que surt sigui més minso
Baixa el nivell dels pous perquè s’incrementa el consum i això fa que el raig d’aigua que surt sigui més minso. Un camió de 15 tones necessita dues hores per carregar-se, quan abans hi posava 30 minuts. “Estic preocupat perquè els nivells van baixant cada estiu i arribarà un moment que serà millor tancar abans que s’acabi l’aigua, comenta Miguel Guasch, que és el propietari del pou de Can Guasch.
Fins fa uns dies frenava aquesta situació el fet que els camions poguessin carregar a les dessalinitzadores, però ara l’aigua d’aquestes instal·lacions ha de cobrir la demanda municipal i, per això, acaben formant-se coes als pous.
De l’aigua d’aqüífer en depenen les cases, mansions i establiments que són dins sòl rústic i no estan connectats a la xarxa pública.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Comencen a instal·lar els més de 150 parquímetres nous
La principal hipòtesi és una avaria en el tren d'aterratge