Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
L'Agència de Defensa del Territori ha ordenat la clausura d'una part de l'aparcament del carrer Major que és en sòl rústic
L’Ajuntament de Campanet té fins al dia 20 de novembre per buidar i precintar una part de l’aparcament del carrer Major. Així li ho ha notificat l’Agència de Defensa del Territori (ADT), perquè la meitat de la rampa d’accés i 7 places d’estacionament estan ubicades en sòl rústic i són il·legals.
Aquest tancament s’afegirà a les 40 places que també es varen haver de precintar de l’aparcament públic del carrer de la Creu, que estaven igualment en sòl rústic. A més, els veïns tampoc no poden estacionar als carrers que envolten el centre, perquè s’hi va construir un itinerari per a vianants. Un cúmul de circumstàncies que fan molt difícil trobar un lloc per deixar-hi el cotxe, sobretot els vespres.
Per això, i mentre es fa aquest canvi en la normativa urbanística, l’Ajuntament ja ha començat a cercar altres solars en zona urbana per llogar-los o comprar-los i que esdevinguin zones d’estacionament públic.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa