Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
L'Agència de Defensa del Territori ha ordenat la clausura d'una part de l'aparcament del carrer Major que és en sòl rústic
L’Ajuntament de Campanet té fins al dia 20 de novembre per buidar i precintar una part de l’aparcament del carrer Major. Així li ho ha notificat l’Agència de Defensa del Territori (ADT), perquè la meitat de la rampa d’accés i 7 places d’estacionament estan ubicades en sòl rústic i són il·legals.
Aquest tancament s’afegirà a les 40 places que també es varen haver de precintar de l’aparcament públic del carrer de la Creu, que estaven igualment en sòl rústic. A més, els veïns tampoc no poden estacionar als carrers que envolten el centre, perquè s’hi va construir un itinerari per a vianants. Un cúmul de circumstàncies que fan molt difícil trobar un lloc per deixar-hi el cotxe, sobretot els vespres.
Per això, i mentre es fa aquest canvi en la normativa urbanística, l’Ajuntament ja ha començat a cercar altres solars en zona urbana per llogar-los o comprar-los i que esdevinguin zones d’estacionament públic.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents