Continua a l’UCI el jove de 17 anys que va patir un accident a la carretera de Bunyola
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor

Entre els negocis més afectats hi ha els de lloguer de cotxes i d'habitatges turístics
Les cancel·lacions i els canvis de vols per arribar a Menorca trasbalsen les poques reserves que tenien tancades per aquesta temporada les companyies de lloguer de cotxes i els habitatges turístics. Les reubicacions dels passatgers fa que en moltes ocasions els clients decideixin no viatjar, i això agreuja encara més la delicada situació turística d’enguany.
Arribar a Menorca amb el vol inicialment reservat és gairebé missió impossible. Les companyies canvien constantment els horaris de les seves connexions, sobretot des de Madrid i Barcelona, o les cancel·len oferint als passatgers altres dies tant anteriors com posteriors.
Un dels sectors més afectats és el de lloguer de cotxes. Són els primers a patir els canvis que els clients es veuen obligats a demanar. La rebuda de turistes als habitatges turístics també es complica, però com que, de moment, hi ha poca demanda, es poden recol·locar els clients amb més facilitat. Davant tanta incertesa, els empresaris ofereixen millors condicions i han decidit prescindir de les penalitzacions per incentivar les reserves en una temporada atípica com aquesta.
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols