Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les mesures sanitàries prohibeixen dinars multitudinaris i s'han hagut d'adaptar perquè cap usuari deixi de celebrar Nadal
L’església dels Caputxins de Palma, ubicada a la plaça Espanya no es convertirà en un gran menjador el dia de Nadal. Cada any, els religiosos i una quarentena de voluntaris organitzaven un dinar tradicional, però la pandèmia els ha fet modificar els plans.
Enguany faran el menú per endur-se’n. Tot i les circumstàncies, no volen que cap usuari deixi de celebrar Nadal.
Es serviran escaldums i torrons, i es canviarà la tradicional sopa de Nadal per algun plat que es pugui servir fred, i en prepararan per a 300 comensals.
A l’església es continua cada dia amb el repartiment de berenars. Entre 100 i 150 persones hi acudeixen diariament, i segons els religiosos, des de la pandèmia ha canviat una mica el perfil dels usuaris. Sí, abans el gruix de persones que hi acudien a cercar menjar era gent sense sostre, ara són famílies que no poden pagar la compra.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Avui, ja recuperada i quinze anys després d'aquell procés que la va marcar de per vida, insisteix en la importància de la prevenció