Presó provisional per al Vito
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
L'ordenança preveu multes de fins a 1.500 euros a les autocaravanes amb finalitats residencials que estiguin més de deu dies aparcades al mateix lloc
Els caravanistes de Son Güells i l’Associació Caravaning Oasis s’han manifestat aquest dissabte davant Cort per demanar que s’aturi la nova ordenança cívica que tramita l’Ajuntament de Palma, la qual preveu multes de fins a 1.500 euros a les autocaravanes amb finalitats residencials que estiguin més de deu dies aparcats al mateix lloc.
Els manifestants diuen que molts d’ells no tenen altre lloc on viure. Només a Son Güells, ara mateix, hi ha unes 60 caravanes amb aquesta situació.
Per la seva banda, l’Ajuntament de Palma insisteix a oferir als afectats acompanyar-los en el procés de sol·licitud d’accés a un habitatge davant l’IBAVI. A més, recorda que tenen a la seva disposició el catàleg de prestacions de l’àrea de Serveis Socials si ho necessiten. Però recorden que les caravanes no són un habitatge.
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució