Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

L'Ajuntament ha programat 16 concerts tots els dissabtes fins al 9 de juny a diferents localitzacions del nucli antic
La música torna a ressonar pels carrers de Ciutadella. L’Ajuntament ha iniciat aquest dissabte una sèrie de 16 concerts que es faran tots els dissabtes fins al 9 de juny a diferents localitzacions del nucli antic.
Els ha inaugurat l’artista local Dani Juanico, que sempre ha reivindicat la falta de música a Ciutadella, a la Plaça dels Pins, on s’ha aglutinat molta gent. La idea del consistori és no repetir concerts per donar el màxim d’oportunitats a artistes diferents.
L’Ajuntament va decidir no renovar el conveni amb Ciutadella Antiga, que s’encarregava fins ara d’organitzar concerts a bars del centre. La justificació era que quasi no se’n feien, els pocs que se celebraven eren sempre al mateix lloc i provocaven queixes veïnals.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella