A Inca també han viscut un dia de Fira. De fet, en tenen tot el cap de setmana. És la Fira de l’Oci i de l’Esport, la segona de les que celebra la capital del Raiguer ja cap al Dijous Bo. Els carrers s’han animat d’activitats lúdiques i esportives que han captivat, sobretot, els més joves.
Molt d’ambient avui a Inca amb motiu de la segona fira de la temporada. Si la setmana passada va ser la de la Terra, avui tocava la Fira de l’Oci i l’Esport.
El sus a les 12 l’ha donat la batucada Fieres d’Inca amb la Colla dels caparrots de la localitat, seguit d’una cercavila. No podien faltar en aquestes dates paradetes decorades amb motiu de Halloween, i també tast de vins i altres mostres gastronòmiques.
Durant tot el matí s’ha vist molta animació pels carrers. S’han pogut veure tot tipus de jocs a la zona infantil, on s’ho han passat ben bé tan menuts com més granats.
A la plaça de Mallorca hi havia concentrada gran part de les atraccions esportives, i eren ben variades, des de futbol sala fins a rugbi, entre d’altres.
Al capvespre, ha estat el torn de la Música, amb la Fira del Disc i concerts, la passarel·la Inca està de moda i el concurs de talents Inca Té Talent. La Fira de l’Oci i l’Esport continuarà demà amb més activitats lúdiques i esportives.
La seva principal reivindicació continua sent l'equiparació salarial amb la resta dels treballadors públics del seu sector, i exposen que la mitjana de diferència de sou és de 500 euros