Presó provisional per al jove que va atropellar Jaume Anglada
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill

Els carters reials també seran al Claustre del Carme de la ciutat els dies 27, 28 i 29 de desembre
De bon matí, els fillets de l’escola infantil Magdalena Humbert de Maó han fet un darrer repàs de les cartes. Per fer-les, han aferrat retalls de revista amb el que més desitgen que els duguin els Reis d’Orient. I és que dues escoletes i nou escoles de primària de la ciutat reben la visita dels carters reials entre aquest dimarts i dimecres.
Als infants d’un i dos anys de l’escoleta Magadalena Humbert els esperava el patge del rei Melcior. Li han pogut entregar la carta i ell els ha donat un aneguet a cada un. Ha estat tota una mescla d’emocions; alguns d’il·lusionats, però d’altres també estaven sorpresos. Fins i tot, també li han preparat i cantat una nadala.
Els infants i les educadores han fet una sèrie de demandes als Reis també per a les seves aules. I el patge ha fet saber a IB3 Televisió que seran al Claustre del Carme de Maó els capvespres dels dies 27, 28 i 29 de desembre perquè ningú no quedi sense entregar la carta pels Reis.
El cantant roman ingressat a la UCI de Son Espases i la seva vida no està en perill
El foc, que bàsicament ha afectat finques agrícoles, ha obligat a desallotjar diversos veïns que encara no han pogut tornar a la zona
El GOB celebra la contundència de la Guàrdia Civil i que es posi el focus de les restriccions d'aigua en els grans consumidors
Demanen recuperar els drets perduts durant l'etapa concursal de l'empresa, en què la plantilla va renunciar al 25% del seu salari