110 l/m² a Mortitx i 78 l/m² a Santanyí, els registres més destacats de les tempestes d’aquest dijous
Les pluges que han afectat aquesta matinada les Balears han deixat valors acumulats importants de precipitació
La Plataforma Salvem Portocolom, i els grups ecologistes del GOB i Terraferida, s'hi oposen
La modificació puntual de la normativa urbanística de Felanitx, permetrà que les cases senyorials del nucli antic es puguin reconvertir en petits hotels.
L’anunci ha topat amb l’oposició d’alguns col·lectius, com la Plataforma Salvem Portocolom, la qual ha entregat 1800 signatures a mode d’al·legació, per tal d’aturar el projecte. Amb el suport del grup ecologista del GOB, pensen que no s’ha previst l’impacte que pot provocar més places turístiques.
L’Ajuntament s’ha compromès a revisar les al·legacions rebudes. Insisteixen a més que la reconversió va lligada a uns requisits mínims, com per exemple que les construccions siguin d’abans de 1940, que tenguin més de 350 metres quadrats i que es respectin els elements patrimonials dels habitatges. I, asseguren, que de moment només un inversor s’ha interessat en la reconversió d’un casal en hotel d’Interior.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les pluges que han afectat aquesta matinada les Balears han deixat valors acumulats importants de precipitació
Cort ha informat que el parc de la Ribera i el de Can Terrers romanen tancats des de les 13.00 hores, mentre que el parc de Bellver tancarà a partir de les 21.00 hores
A la resta de l'illa és groc, manco al nord que no hi ha cap avís