Júlia Saura, autora d’unes carotes de Sant Joan que “fan festa”
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
Javier Arranz, portaveu del comitè de malalties infeccioses: "Es podrien fer les restriccions mínimes i intentar no posar més tensió"
La setmana del 18 de desembre va ser la que més casos positius va registrar de tot el 2020. En 7 dies, es varen comptabilitzar 2.518 positius. Enguany, al llarg aquesta mateixa setmana, 4.862 persones han donat positiu. Els casos ja s’han disparat i, per això, no es descarten canvis en les mesures.
A més de la variant delta que ja coneixem, la nova òmicron avança a passes de gegant. Per aquest motiu, el Comitè de Malalties Infeccioses de Balears no descarta fer un canvi de rumb en qualsevol moment. “En aquests dies haurem de veure fins a quin punt aquesta entrada de l’òmicron és ràpida o no i potser, en alguns dies podríem plantejar altres decisions”, explica el seu portaveu, Javier Arranz. Ara bé, l’escenari que no es preveu en cap cas és el de l’any passat. “Estem cansats”, afirma Arranz.
On sí que es veu una certa estabilització és en el nombre d’ingressos a planta. Les xifres als centres hospitalaris són similars, però s’ha de tenir en compte, que a les cases, hi ha el doble de contagiats que fa un any.
Que la Covid s’estengui, segons Arranz, depèn ara de cadascú. Serà la societat prou responsable?
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027
El foc que es manté actiu és l'originat a la zona de Can Milec, a Muro, on mitjans de l'Ibanat romandran durant tota la nit sobre el terreny fent tasques de vigilància