Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
L'any que ve hauran de passar el relleu a un altre grup
I a Felanitx, com és tradició per les festes de Santa Margalida, avui han sortit a ballar els cavallets. El primer ball s’ha fet a la Casa de Cultura. I des d’aquí han partit cap a l’Ajuntament en un recorregut que han fet acompanyats dels dimonis i caparrots.
Aquest dissabte, dia de Santa Margalida, tornaran a ballar. Ja és el segon any que aquests al·lots representen els cavallets, així que l’any que ve hauran de passar el relleu a un altre grup. I sembla que hi ha molts nins i nines que esperen per ballar.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores