Es podrà veure l’eclipsi solar des de ca meva?
Ajuntaments de les Illes col·laboraran per identificar espais òptims d'observació de l'eclipsi
Mallorca Outlet Fashion, a Marratxí, podrà acollir poc més de 4000 clients, quan la seva capacitat global és de 14.000 persones
Al Mallorca Outlet Fashion de Marratxí ja ho tenen tot a punt per tornar a obrir els dissabtes. Afirmen que des que va començar la pandèmia han aplicat unes mesures de seguretat sanitària molt estrictes i, a partir de demà, els caps de setmana podran acollir poc més de 4000 clients, quan la seva capacitat global és de 14.000 persones.
També es preparen per a la reobertura els interiors dels restaurants i avui ja ho tenien quasi tot a punt per dilluns. Els clients, en general, valoren positivament la mesura, tot i que a molts no els afectarà gaire
A l’Hiper Centro d’Inca, avui encara no sabien si demà podran obrir totes les seccions que no són d’alimentació de l’establiment. A les darreres setmanes, els dissabtes precintaven les seccions de roba, bricolatge i part dels electrodomèstics . Estan en espera del que finalment aprovi avui el Govern per decidir que faran demà.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ajuntaments de les Illes col·laboraran per identificar espais òptims d'observació de l'eclipsi
El col·lectiu d'infermeres defensa les competències de les professionals en tasques de gestió
El succés ha ocorregut poc després de les 16.30 hores i el suposat agressor hauria fugit del lloc dels fets